dinsdag 3 januari 2012

SHOPLOG || Januari!

Ik houd van shoppen! Ik wilde heel graag wat Catrice lakjes en had nog een tegoedbon van de kruidvat (7,50). Ik heb 1 Catrice lakje gekocht en verder wat 'populaire' bekeken. Ik heb de rest aangevuld met wat mooie, feestelijke Essence lakjes. En ik heb schoenen gekocht! Kijk mee...


-----♥

SORRY. Het is al te laat om nog swatches en/of foto's te maken want het is nu 17:20 en al pikdonker hier. Met dit kunstlicht foto's maken werkt echt niet. Ik zal morgen een nieuw artikel maken met de swatches en hier de foto's bijvoegen. Wel kan ik jullie vertellen wat mijn eerste indruk is, hoe 't heet en waarom ik 't gekocht heb!

Essence Wake Up! no. 46.
Wauw. Mijn eerste reactie toen ik dit nagellakje zag was ook wauw. En wow. Deze kleur oranje is ZO fel, dat de naam 'wake up!' ook echt toepasselijk is. Ik houd van felle kleurtjes en daarom heb ik deze dus ook gekocht. 

Essence Mellow Yellow. no. 51.
Ik heb deze in eerste instantie gekocht voor onder een ander (glitter) nagellakje of topcoat. Nu ik 'm zie is ie eigenlijk ook wel geschikt voor een serieuze dag waar je netjes moet zijn of in een soort french manicure.

Essence Make It Golden. no. 67.
Kerst was het eerste waar ik aan dacht. Maar dat is al geweest. Ik denk dat deze nagellak het meest geschikt is voor feestjes, kerst en oud&nieuw. Heel mooi voor over bijvoorbeeld Mellow Yellow!

Essence Time For Romance. No. 72.
Ik vind dit nagellakje heel netjes overkomen. Mooie kleur oudroze/rood. Het heeft ook wel weer iets paars-achtigs. Misschien ook leuk in combinatie met Mellow Yellow, of zelfs Wake Up! zal te proberen zijn?

Catrice Iron Mermaiden. No. 490.
Ik denk dat ik eigenlijk alleen hele 'bekende' lakjes heb, vooral no. 67 en 72. Maar nu weer over dit prachtige lakje van Catrice. Ik vind dit lakje echt SUPER, super zeg ik je! Ik zag 'm staan en probeerde te kijken welke kleur het was. Een beetje paars, maar er zitten zo veel andere kleuren in. Echt heel erg mooi. Ik ben hier super blij mee!

- Hier plaats ik nog een foto van mijn nieuwe schoenen!

Wat vind jij van deze lakjes en kende je ze eigenlijk al? Welke vind je het mooist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten