maandag 2 januari 2012

INFO || Over mijn blog

In dit artikel ga ik jullie zo veel mogelijk informatie geven over mijn blog. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!



-----♥

Blogposts:

Ik plaats elke dag 2 artikelen. Eentje 's ochtends en eentje 's middags/'s avonds (deze is langer). Dit wijkt alleen af wanneer ik het heel erg druk heb (toetsweek of een andere uitzonderlijke situatie) of vakantie. In de vakantie is het namelijk mijn gewoonte om laat naar bed te gaan (11 uur) en er rond 11 uur weer uit te komen, waarna ik ga eten en douchen dus dan is het al 12 uur en is het lastig om een bericht te posten voor de middag. Hier komen de artikels soms vlak na elkaar en 's middags. Sorry daarvoor!

Reviews:

In reviews ben ik altijd eerlijk en mijn mening veranderd ook niet als ik een product toegestuurd of op een andere manier gesponsord krijg. Wel zijn mijn reviews altijd heel erg uitgebreid en nooit 100% negatief.

Column's:

In columns geef ik mijn mening of vertel ik hoe ik mij voel op dat moment. Hierin zal ik nooit iets negatiefs over iemand zeggen die daarvoor geen toestemming heeft gegeven of iemand zelfs zwartmaken. Als het overkomt als of ik iemand zwart maak moeten jullie dat achterlaten in de comments en dan zal ik het veranderen, want ik wil natuurlijk nooit iemand nadelig behandelen.

Voor verdere vragen (ook beauty vragen), requests of suggesties: mail naar ask.iesss@hotmail.nl. Ik zal hier binnen 1 รก 2 dagen een duidelijk antwoord op geven!

2 opmerkingen:

  1. Ik ken je blog pas sinds gister, dus bedankt voor alle info! Ik vind je blog erg leuk, en je schrijfstijl vooral :)
    Liefs,
    www.todaysbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk! Dankje, dat is erg lief. Jouw blog kende ik nog niet haha! Ik ga zeker even een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen