maandag 2 januari 2012

WISHLIST || Wat ik wil kopen in 2012

Ik wil niet veel te veel kopen, maar beauty-addict ben ik nu eenmaal. Dus ik heb al eventjes een lijstje in mijn hoofd (die ik dus voor jullie uit ga typen) waarin ik wat winkels en producten heb die ik nog echt wil kopen voor 2013! :)


-----♥

- Catrice nagellak. Ik heb (hoe raar dan ook) nog geen nagellak van Catrice. Ik ga dit dus zeker wel kopen.
- Oogpotlood. Maakt niet uit van welk (budget) merk maar mijn oogpotlood van nu is echt niet goed meer.
- Action (Max) mascara.
- Oogschaduwbasis van Essence.
- LUSH producten. Ik hoor er zoveel goeds over op andere blogs... :)
- Zo veel mogelijk budget palettes.
- Budget foundation

Hihiiii! Het is echt heel weinig vind ik, maar dat komt omdat ik eigenlijk 'streng' ben voor mijzelf, nu! Verder wil ik eigenlijk zo veel mogelijk natuurlijke producten gebruiken. 

Hoe ziet jouw beauty-wishlist eruit? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten