dinsdag 3 januari 2012

COLUMN || Reisverslag

Een reisverslag? Ja. Waarom dan? Ik heb geshopt. Ja maar waar dan? Gewoon in de stad waar ik woon. Maar dat is toch geen reis? Toch wel.



We namen de bus en vertrokken naar 'de' stad. We gingen om 13:16u en waren om 17:00u weer thuis. De reis met de bus heen duurde 26 minuten. Nou dat noem ik toch wel een aardige reis, als je er met de auto in 10 minuutjes bent. De terugweg duurde iets langer. Als eerst naar het Kruidvat met in mijn achterhoofd dat ik ook nog naar het andere Kruidvat kon. Toch heb ik al mijn nagellak in het ene Kruidvat gekocht, niet in het andere. Ik ben er heel erg blij mee. We zijn nog naar een speelgoedwinkel, wat schoenenwinkels/kledingwinkels de Primera (wat overigens een mega saai filiaal was). In het eerste Kruidvat waren er als 'opvallende' personen een medewerkster die steeds maar aan het opruimen was (dat irriteert als je rustig wilt kijken) en nog een meisje die iets zocht voor haar nagels, samen met haar moeder (niets met haar aan de hand verder). Voor de rest heb ik op niemand gelet eigenlijk, funny enough. Uiteindelijk heb ik dus Time For Romance, Mellow Yellow, Make It Golden, Wake Up! en Iron Mermaiden gekocht. Ik wilde ook nog een eyeshadowbase van Essence kopen, maar dat vond ik niet zo nodig. Ook de nieuwe limited edition van Catrice vond ik niet super, een beetje te saai voor mij. Ik houd van felle en opvallende kleuren. Toen ik uitgekeken was terug met de bus naar huis... Met 2 chagrijnige buschauffeurs en een hobbelende weg was dat geen succes :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten