woensdag 4 januari 2012

REVIEW || Fa VS Rexona

Een spannende strijd, niemand weet wie er winnen zal. De spanning is om te snijden en iedereen houd zijn adem in. Want jawel, er is een deo-strijd!

-----♥

INFO FA:
Naam: Fa Caribbean lemon
Kleur: Groen
Tijd: 24h
Inhoud: 50 ml

INFO REXONA:
iv> Naam: Rexona Cotton Dry
Kleur: Blauw/wit
Tijd: 48h
Inhoud: 50 ml


Rexona staat op dit moment voor op het gebied van tijd. Rexona beschermd (volgens de verpakking) langer tegen zweet dan dat de Fa deodorant dat doet. Ik kan hier bij instemmen, i.v.m. mijn persoonlijke ervaring hiermee.

Onderdeel 1 - GEUR

FA:
Deze deo heeft een hele sterke, lemon/lime geur. Een zure geur eigenlijk, en je moet er maar net van houden. Ikzelf vind 'm erg lekker, alleen wel aan de sterke kant.

REXONA:
Deze deo heeft een zachte geur. Het heeft iets lekkers maar ook iets 'normaals'. Het is een hele fijne deo tegen andere geurtjes... Van deze geur hoef je niet echt te houden, maar het is ook niet echt een hele 'lekkere' geur, het ruikt eigenlijk nergens naar. Het heeft namelijk geen echt hoofdingrediënt qua geur. 

Ik denk dat ook op dit gebied de Rexona deo heeft gewonnen. Ikzelf vind de Fa deo ook heel lekker ruiken, maar Rexona is meer geschikt voor 'iedereen'.

Onderdeel 2 - Ingrediënten

FA:
Alcohol en parfum.

REXONA:
Parfum

Alcohol en parfum zijn bij mij de enige ingrediënten waarvan ik denk 'als er iets uit moest, dan was het dat'. Parfum is dan altijd nog het minst erge, uiteraard. Toch heef Rexona op dit gebied weer gewonnen, of niet? Ik ben blij dat er geen alcohol in zit, bah!

Onderdeel 3 - Praktijk

FA:
Hier heb ik nog nooit echt geen zweetplekken mee gehad, helaas. Ik vind 'm erg fijn voor de geur, maar voor mij is ie niet goed genoeg.

REXONA:
Het ligt er wel eens aan hoe warm het is, maar deze deo heeft toch beter resultaat...

CONCLUSIE: Rexona deo is de prijs waard, want die is duurder maar ook beter vergeleken met (deze) Fa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten