zaterdag 31 december 2011

PHOTOS || Opgemaakt December

Het is niet veel, maar toch iets. Het zijn geweldige producten, maar ook weer niet. Alles heeft zijn voordelen, en ook zijn nadelen. Kijk je mee naar de producten die ik heb opgemaakt deze maand?\


-----♥



Fa deodorant. Bekend bij iedereen, maar niet iedereen vind 'm even goed. Bij mij werkt 't niet perfect als deo maar ik vind het wel fijn voor de geur. Omdat deze deodorant parfum bevat en gewoon heel goed is met geurtjes 'wegjagen' gebruik ik 'm voor kledingstukken. Ik gooi kledingstukken in de was als ze echt stinken, maar anders spuit ik erop met deo. Het zal wel typisch iets raars van mij zijn, maar dat doe ik dus altijd. En deze geur, caribbean lemon. Ik vind limoen en citroen geweldig en caribbean is een leuk woord, deze deo ruikt lekker en daarom is die ook geweldig. Ik heb deze ook nog in een rol-versie. I love it!


Mijn Garnier B.B. cream sample. Op, foetsie. Ik vind het wel jammer, en vooral dat deze dus heel erg duur is. Ik ben niet zo'n fan van foundation, omdat het poriƫn vaak verstopt en ik mijn gezicht dan vaker moet gaan wassen (heeft een klein beetje te maken met luiheid). Maar deze sample was erg fijn voor wallen en onzuiverheden rond mijn neus... Ik vind 'm erg fijn maar ga 'm niet kopen.

Iseree, voor mij bekend van de scrub, de wattenstaafjes (zie hierboven) en de peeling-doekjes. Ik vind het een heel fijn merk en gebruik het al zolang als ik me kan herinneren. Iseree is een goedkoop merk dat je bij de Lidl kunt kopen. Er zaten hier 200 stuks in en ze zijn nu alle 200 op. Ik gebruik ze vooral voor nagellak weg te halen, maar alsnog vind ik ze super fijn. Ik ga deze zeker opnieuw kopen, want dat doe ik altijd al! :)


Deze gel vind ik mega-fijn. Ik denk dat ik hier nog een keer een review van ga maken, maar in ieder geval: hij is nu op. Ik ga 'm overnieuw kopen, ja zeker. Deze gel werkt bij mij super en je ziet geen vette plukken. Dat kan namelijk een heel cool effect geven, maar ik heb dat liever niet en dat kan dus ook met deze gel. Ik vind 'm echt mega goed en ga 'm ook echt overnieuw kopen. :)

Kennen jullie deze producten? En zo ja, wat vinden jullie ervan? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten