zondag 1 januari 2012

Happy 2012!


Ik neem aan dat jullie het wel weten, maar het is 2012!!! Yeah! Ik heb genoten van 2011 en ik hoop dat 2012 nog veel beter word. Ook ben ik benieuwd naar de film 2012 (ik ga 'm kijken) en 21 december 2012. Een voordeel is: als de wereld vergaat op 21 december, dan ben ik tenminste 14! Maar genoeg over de slechte dingen van 2012, op naar de leuke dingen!


Wat ga jij dit jaar, 2012 dus, doen voor leuke dingen? Bijvoorbeeld een (nu al geplande) vakantie, diploma halen? En wat zijn de goede voornemens? 

Een paar van mijn goede voornemens:
- Vaker comments plaatsen op andere blogs. Ik weet hoeveel je er aan hebt en dat het kan helpen met het verbeteren van artikels en je schrijfstijl.
- Mijn kamer netjes houden. Ik haat het dat het zo rommelig is, maar ik heb ook geen zin om 'm op te ruimen. Hopelijk lukt het me in 2012!
- Spullen beter ordenen. Met school, maar ook met deze blog. Zorgen dat alles netjes op orde is en ik alles makkelijk kan terugvinden. Ook wil ik een rugtas voor school :)
- Al mijn stashes ordenen (en dat zijn er nogal veel). En natuurlijk ook netjes houden!

Het zijn wat standaard voornemens, maar de rest is nogal persoonlijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten