zondag 8 januari 2012

PERSONAL || Heel druk

Hey guys. Ik ben nu op dit moment heel erg druk. Niet persé met school (waarschijnlijk wel, maar dat weet ik op dit moment nog niet). Ik wil ook graag de site veranderen. Ik wil het meer 'mij' maken en 'anders'. Ik wil dat lezers hier komen vanwege de info en dat ze het gewoon een hele toffe blog vinden. Daarom ben ik nu druk bezig, met denken en met doen. Gisteren heb ik maar 1 bericht geplaatst en vandaag plaats ik er ook 1 (+ deze). Ik denk dat er vanaf nu gewoon 1 bericht minimaal per dag online komt en dat die gewoon lekker uitgebreid en groot (en vooral interessant) is. 


Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en het niet erg vinden... En als je op de hoogte gehouden wilt worden kan je me volgen op twitter: @Isabel_VE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten