vrijdag 6 januari 2012

PERSONAL || Lievelingssnacks

Ik houd van eten! Haha, ik heb er geen problemen mee, geen eetproblemen bedoel ik. Toch houd ik van eten en heb ik eigenlijk altijd honger. Wat zeg ik? Ik bedoel trek. Geen honger! Kindjes in Afrika hebben honger. 

-----♥


Fruit

Fruit is natuurlijk heel gezond, maar daardoor niet minder lekker. Je kunt een bakje met fruit maken, dan lekker op de bank gaan zitten TV-kijken of computeren. Wat ik zelf een lekkere combinatie vind ik sowieso appel en banaan. Appel is wat 'droger' en banaan is daarentegen heel 'zacht'. Ook vind ik kiwi heel lekker. 

Snoep, chips en pizza!


Gekke combinatie, snoep, chips en pizza maar toch kan het lekker zijn! Erg gezond is het niet, maar een keer per week een avondje lekker snoep, chips en pizza eten zal niet zo erg zijn toch? Wat denk jij?


Donuts!

Groene, roze, bruine en witte donuts. Met hagels, vlokken of iets heel anders. Mini of XL,  lekker zijn ze wel! Haha dat rijmt. Ik houd van donuts! Donuts zijn lekkaaa! Toch kies ik (normaal gesproken) vaker voor fruit dan voor donuts, goed van mij toch?

Wat zijn jouw lievelingssnacks voor tussendoor? En zijn ze gezond of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten